יום ראשון, 30 באוגוסט 2015

מכונת שטיפת רצפה מקצועית

מכונת שטיפת רצפה מקצועית

כאשר מדברים על תחום הניקוי והשטיפה מדברים על לא מעט אפשריות של שטיפת הבית, העסק או הרחבה התעשייתית. השכרת מכונת שטיפה לרצפה מקצועית פותרת קצת את הבעיה אך לא פעם היא באה לידי ביטוי ברצון להגיע למטרה שהיא כבר קצת יותר מקצועית ולשימוש יומיומי של ניקוי הרצפות, לכן רצוי לרכוש אחת כזו ואם כבר לרכוש מכונת שטיפת רצפה מקצועית אז לרכוש אותה עם הבנת הצורך הבסיסי שהוא כמות מטרים של אזור הניקוי ועד הבנת השימוש בחומרי ניקוי במכונת השטיפה.

השימוש במכונת שטיפה לרצפה דומה לשפשוף/קרצוף הרצפה באמצעות סקווטש ולכן, לא כל אחד יכול לקחת על עצמו ניקוי של מרחבים גדולים ולעשות זאת כהינף היד. לשם כך מיועדת למעשה מכונת השטיפה המקצועית ולכן, חשוב ביותר לדעת למי לתת לעבוד עם מכונת שטיפה זו.

מהיא מכונת שטיפה לריצפה

מכונת שטיפת רצפה מקצועית אמורה למעשה לשפשף עם מברשת, לקרצף, לנקות ולנגב מים. ולכן כשמה כן היא. ההליך של שטיפת הרצפה מתרחש באמצעות חומרי ניקוי המוחדרים למכונה ומנקים את הרצפה בביתך או במשרדים וכך למעשה מייצרים מצב של ניקוי ייבוש האזור.

באלו חומרים כדאי לעבוד עם מכונת השטיפה?

לפני שתחליטו במה לעשות שימוש, חשוב להבין את מה אנו עומדים לנקות ולהתאים את החומר לאופי העבודה של הניקוי, תדירות ואפילו המרקם/תוואי של המקום.

לדוגמא:

אם קנית מכונת שטיפה מקצועית ואתה רוצה לעבוד על רצפה כגון רצפת אולם אירועים מומלץ לעבוד עם קלין פיקס, אם אתה עובד על אזור קטן ומעוניין לעשות פוליש + הברקה כנראה שיהיה נכון עבורך לעשות שימוש בחומרים הבאים, X1, X2, X3 וכד'


מכונות שטיפה לרצפה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה